Czy Ty znasz to uczucie, gdy podjąłeś jakąś decyzję i nie wiesz, czy była słuszna? Ja podjęłam właśnie taką decyzję. Właśnie ją podjęłam i znam to uczucie. Strasznie to wszystko autodestrukcyjne i samoniszczące. Czuję się z tym fatalnie, że coś, co chciałam osiągnąć, mi się udało, a nie wiem, czy powinnam się cieszyć, czy płakać. Jestem niepewna. Zostało mi powtarzać, że wszystko będzie dobrze. Bo chyba będzie? Chyba musi.


"Bo ona będzie czuła, że nie kochasz jej wystarczająco. A to jedynie uraz z przeszłości."
Ładnie to ujęte zostało, Natalio. 
Spodobało mi się jeszcze bardziej niż wszystko poprzednie.

9 komentarzy:

  1. Znam to uczucie bardzo dobrze.
    Często wbrew pozorom takie decyzje okazują się słuszne.
    Tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. individuelle.nathalie to Natalia K.?

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałaś plotki, że jesteś z Ciumkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie masz czego żałować. Smutne jak wpierdzielają się w życie innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę tak, ale są dla mnie zbyt odlegli, żeby namieszać mi w życiu. Tych ważnych i ważniejszych mam blisko. Staram się ich tak mieć.

    PS Wolę, jak się ludzie podpisują.

    OdpowiedzUsuń
  6. individuelle.nathalieniedziela, sierpnia 07, 2011

    ja też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wtedy sytuacja staje się bardziej klarowna i jasna, a wciąż zabawna!

    OdpowiedzUsuń