Mężczyzna powinien stwarzać ramę ze swych ramion dla kobiety. To strasznie przykre, że miłości uczymy się z filmów i książek. Ostatnio w koło mnie jest mało miłości. Mało wszystkiego. Nie ma nic. A raczej są okropne uszczerbki w uczuciach. Karykatury paskudne. Karykatury obłudne! Karykatury po prostu ludzkie.
Dziś zawinęłam się w kołdrze z gorzką herbatą.




ps. Pozdrawiam chłopca, który mimo tego, że "zjadłam wszystkie rozumy" i "czasem zachowuję się jak dusza nieszczęśliwego artysty" odzywa się do mnie po przyjacielsku.

6 komentarzy:

  1. Mnie brakuje właśnie miłości ze strony mężczyzny... czekam, bo nie mam wyjścia. Nie ukrywam jednak, że cierpliwości we mnie coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. miłości wcale nie uczymy się z książek czy filmów...one tylko odzwierciedlają nasze pragnienia i marzenia o miłości jaką chcielibyśmy mieć...więc może właśnie prawdziwa miłość jest taka jaka jest- zwykła

    OdpowiedzUsuń
  3. 'więc z ramion ramę złóż, opraw ten wyblakły mocno akt, opraw mnie'
    <3 kochamy Nosowską!

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że są tak mądre i piękne kobiety w tym mieście

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, ale ta wersja zaczyna mi sie bardziej podobac, niz wersja ivera! to co napisalas niestety prawdziwe i okropne, milosc ostatnimi czasy nie otacza mnie w ogole . Inspirujesz mnie

    OdpowiedzUsuń