Czy ktoś czasem myśli o mnie przed snem? Czy ktoś prócz mojej matki i ojca zasnął kiedykolwiek z myślą o mnie? Czy ktoś kiedyś myślał, że ja myślę o nim? Czy ktoś mi nieznany kiedykolwiek myślał o mnie, gdy mijał mnie na małej uliczce małego miasta? Czy ktoś prócz mojej matki i ojca kiedykolwiek o mnie myśli? O czym myślą ludzie o poranku? O czym sprzątaczka, która pali papierosy jak smok, myśli czyszcząc moją klatkę schodową? O kim myśli krzyczący w wniebogłosy pan z uciekającym jamnikiem na spacerze? O czym myślą ludzie? O czym mogą myśleć? Myśli są takie prywatne. Chciałabym, żeby myśli były prywatne już zawsze. Tylko dla nas. Wobec Boga też.

6 komentarzy:

  1. A mi się zdarza, że czasami o tobie pomyślę, gdy minę Cię w szkole lub na ulicy. :-D
    Poza tym czułabym się dziwnie, gdyby myśli nie były wyłącznie moje i ktoś mógłby w nich "czytać".

    OdpowiedzUsuń
  2. często zastanawiam się o czym myśli starsza pani w autobusie lub młoda dziewczyna, którą mijam na ulicy. przesłodkie dzieci, kocham maluchy !
    a ja marzę o miłości na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się, że nawet ludzie, którzy się nie znają o sobie myślą, sam fakt, że ktoś zwrócił naszą uwagę o czymś świadczy.
    więcej ludzi się nad tym zastanawia, więc chyba rzeczywiście jest tak, że ludzie o myślą.

    zdarza się, że ktoś myśli o nas wieczorem lub o poranku, o kim nie myślimy my. i wtedy jest smutno.

    OdpowiedzUsuń
  4. zadajesz duzo pytan i obawiam sie, ze nie znam na nie odpowiedzi. jak zwykle inspirujesz, kazdym slowem, kazdym pixelem w zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
  5. A ty Aleksandro o czym myślisz? O czym myślałaś dziś wracając rowerem ze szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  6. O klasówkach, o miłości, o pragnieniu jej posiadania. O kochaniu. O domu. O śnie.

    OdpowiedzUsuń