Luty - wyjmuj buty

Mamy ładną zimową pogodę za oknem. Przeprosiłam swoje ciepłe buty, czapkę, szalik i wełniane skarpety.
Spędzanie ferii w domu to bardzo przyjemna forma relaksu. Codzienne malowanie paznokci, spadnie do dziesiątej i oglądanie filmów do "po północy". Mamy, kochani, luty. Spadł śnieg. Znowu jest ładnie. Nieszaro. Niebrudno. A od przyszłego tygodnia baletuję sama w domu.
Dzisiaj zrobiłam bardzo dużo zdjęć. Bardzo dużo.
Ps. Ta pogoda nie wprawia mnie w nastrój odpowiedni do monologów. Po prostu więcej myślę, mniej mówię o rzeczach ważnych.




Prócz ładnych portretów zrobiłam też zupełnie zwyczajne zdjęcia:





6 komentarzy:

  1. tak, znów śnieg. trochę poprawił mi nastrój. odrobinkę. ale i tak myślę. za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę zazdroszczę takich zimowo-śniegowych zdjęć. u mnie mało śniegu i tej zimy zrobiłam zaledwie 2zdjęcia związane tematycznie z zimą, na dodatek telefonem (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę zimy, ale Ty przedstawiłaś ją od uroczej strony.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczysz peruke juz za niedlugo mysle! Idealne kreski eyelinerem, ktos umie robic, ja jeszcze babram sobie cale oko i zmywam 4 razy zanim cos mi wyjdzie. Lubisz ta pogode? Ja uwielbiam, zima-okresla w 90% mnie, zimna, przejrzysta, przestrzenna, kiedys ktos mi to powiedział, podumałam chwile i uzmysłowilam sobie, ze rzeczywiscie tak jest, a ja uwielbiam zime! Za kazdym razem, kiedy odwiedzam twojego bloga bawie sie tym widget'em z kolazem zdjec! : >

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomagasz dzieciom? W nauce? Ja jutro ide na spotkanie dotyczace wolontariatu, mamy pomagac dzieciom w matematyce, juz sie nie moge doczekac, kiedy bede nauczac tych malych nerwusow, nie przepadam za dziecmi, ale moze jakos ta pomoc zblizy mnie do nich! Panna Jesień! Jak to pieknie brzmi! Jeszcze ferie? Mi sie skonczyly 1 lutego, przeleniuchowalam cały ten okres, podziwiam Cie, ze potrafisz tak uczyc sie w ferie, ale ja przed matura tez postanowilam wypelnic i wakacje(mam zamiar przeczytac wszystkie lektury) i ferie(za rok dopiero). Bardzo przezywam mature, choc dopiero jestem w 2 klasie, ale jakos czuje ten stres juz teraz, tez tak mialas ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znoszę zimy, a zazdrość jest niezdrowa.

    OdpowiedzUsuń