Alicjo




Kochana Alicjo.
Miłość to strasznie ciężka sprawa. Może, jakby i ją wziąć na chłopski rozum... To...
Gorzej dla mnie, że nie posiadam tego chłopskiego rozumu.
Narzekasz na swoje lekcje, sprzątanie, biologię, a jeszcze tyle przed Tobą. Mówię to ja, która ma niewiele więcej lat. Ja nic nie wiem właściwie o uczuciach...  O miłości na dobrą sprawę już zupełnie. Na pewno wiem, czym miłość nie jest. Miłość nie jest... Właściwie to... Tego też nie wiem. Ja niewiele wiem. Niewiele wiem...
Na pewno zaś wiem, że się boję czuć coś do kogoś. Czegokolwiek do kogokolwiek. Czasem jeszcze trzymam przy sobie ludzi, ale gdy przekroczą datę trwałości zostają odsunięci na coraz bardziej odległy plan. Znudzona odsuwam ich gdzieś na bardzo daleki tor, aż znikają niezauważalnie. Traktuję ich jak śmieci. Tak już mam. Tak już mają ludzie bojący się miłości.
Twoja Zet.

10 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się to zdjęcie.
    tak jak Ty, boję się czuć coś do kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt surowo się oceniasz. Wiesz i czujesz więcej niż sama podejrzewasz.
    Jestem pewna, że Twój strach kiedyś minie. Trafisz na odpowiednich ludzi.
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wydaje mi się, bo łódzkie jest po feriach (albo ja nie zrozumiałam Twojego komentarza :P)
    niesamowite zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu notka jest smutna. Nie chcę wierzyć, że boisz się coś do kogoś poczuć. Zresztą jakbyś coś do kogoś czuła, to by wcale tego strachu nie było! Wiesz, wydaje mi się, że to przyjdzie samo. Ale w odpowiednim czasie. Czekanie strasznie nudzi, to też wiem. Ale może to ono uświadamia nam kilka ważnych rzeczy? Myślę, że człowiek jest dojrzały jak potrafi poczekać. Moje podejście, jako podejście 1gimnazjalistki jest dziwne i niedojrzałe. Tak myślę. Co najmniej dla Ciebie na pewno. Czasem mi też nie podoba się własny optymizm. To aż tak dziwnie brzmi, że wszystko takie jest piękne. Ale myślę, że jednak jest. Myślę, że wszystko tak na prawdę jest tylko i wyłącznie w Twoich rękach.
    Niesamowicie miło mi, że ten wpis jest kierowany do mnie! Ale w sumie to zawsze ja męczę Cię abyś coś tu napisała!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Buzi moja mała, uroczo Alicjo! :*
    Ja dalej choruję. Dużo myślę przez to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myśl, myśl, ale pozytywnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej, ale najpierw obejrzę musical Tima Burtona.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie odsuwaj ich, bedzie im przykro! Ja lubie uczucia,milosci nie, wole wolne uczucia, romantyczna milosc=platoniczna i wszystko co w oddali. Włosy na 1-wszym planie genialnie kontrastuja

    OdpowiedzUsuń