100

Jako iż ostatnią imprezą na jakiej byłam to studniówka, wstawię kilka zdjęć:


Włosy Emilki z ciekawiącym mnie kapeluszem.

Gdzie jest Ruda?

One lubią pozdrawiać.

Wszyscy mieli zdjęcia z rosołem, ale...

Dombro stanowczo woli winogrona. 
Edgar zaś nie mógł pozwolić na zupełny brak akcentu zupy z kury. Pokazał swoją pustą miskę.

Jeżeli doszliśmy już do tematu Dombro, to miała ona superancką fryzurę! Z tyłu zaś ruszająca do penetracji sali Dadan.

Zaczęły się harce.

Spacerowałam po sali, robiąc zdjęcia znajomym ludziom.

Tutaj telewizja przyjechała.

Po długim spacerze usiadłam, a Janusz zrobił się duży jak nigdy. Zdjął też swój smoking.

Poczułam się pewniej i wlazłam na scenę. Tutaj - Prowadząca wieczór. Prowadzący przestał być prowadzącym, a stał się gwiazdą estrady.

Zrobiłam też zdjęcie ładnemu gitarzyście! Cześć Dasiu! Macham Ci właśnie.

Zeszłam znów na dół do zwykłych śmiertelników, a tam szaleństwo na całego! To jest dance do piosenki "Barbra Streisand".

Ja też mam zdjęcie. Wyglądałam kiepsko, bo jako fotograf nie mogłam się wyróżniać wśród innych robiących zdjęcia... Było mi bardzo miło się z Wami wszystkimi bawić. 


Ps. 14 luty to był zupełnie zwyczajnie zwykły dzień.

3 komentarze:

  1. Widać, że zabawa była szampańska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda, medal za zdjęcia! zresztą Ty wiesz ;)
    buzi w czółko
    Ruda

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna jestes i masz piekne wlosy, wstawiaj siebie czesciej! Widac, impreza udana, w ogóle albo mi sie wydaje, albo pod koniec studniowka przemienila sie w duza impreze?

    OdpowiedzUsuń