Chłód





Lokalizacja - Podkołdrowo Pokojowe.
W koło mam miliony książek ważących tony i mających po tysiące stron. Prócz tych książek mam jeszcze trochę miłości schowanej w kieszeniach, śnieg na parapetach, spokój pod paznokciami i ciepło za pępkiem.

Dziś mnie zaśnieżyło. Drzwi do mieszkania przysypało. Nie pozwoliło mi to na jakąkolwiek aktywność. Znów zrobiłam sobie wakacje. Zimowy czas wolny.
Radość pełną parą. Zimowy obłok jest jeszcze większy niż mógłby być. Wszystko na mnie czeka!

"mechanizm kompensacyjny wyrównuje  ekspresję genów z chromosomu X u samic i samców."  

3 komentarze:

  1. Zima wyziębia ciało i serce - wiem po sobie. Dlatego najlepsza jest Twoja strategia, czyli schronienie się w cieple :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przejścia do kolejnego etapu konkursu z biologi.;-)

    OdpowiedzUsuń